Overlast aanpakken begint met verbinding en verantwoordelijkheid
Afgelopen week verschenen alweer heel wat berichten over overlast, vechtpartijen en onveiligheidsgevoelens aan het recreatiedomein de Warande en het centrum van Wetteren. Deze berichten en gebeurtenissen zorgen terecht voor bezorgdheid bij inwoners. Iedereen moet zich veilig kunnen voelen in onze gemeente, of je nu jong of oud bent, inwoner of bezoeker.Zaken zoals vechtpartijen, zwerfafval, aanhoudende … Read more
Overlast aanpakken begint met verbinding en verantwoordelijkheid Meer lezen »








